Mikaels dop bilder!

Hejsan! idag har jag varit på dop. Min lilla kusin mikey har blivit döpt och fått namnet Mikael Erik Håkan. klockan halv två kom pappa och hämtade mig och josse, Pappas kompis mia var också med. Vi åkte till segeltorps kyrka och där väntade håkan, veronika, emma, mikael såklart, hasse, solveig, conny, ulla, hjörgis, Eli, Rikard och janette med flera. På vägen dit sminkade jag mig i bilen, jag fickså brottom så jag hann inte sminka mig innan pappa kom, haha.

När vi kom dit minglade alla runt, ni vet hälsade och så. Sen var det dags att gå till dop rummet. Allting var jätte fint gjort, mysigt. Oftast så brukar ju barnen gråta när dem får vatten på huvudet men det tyckte Mikael var kul så då log han, haha. Emma var också jätte duktig, fast hon lipade till någon i publiken, det tyckte jag var lite kul.

Sen när  det var slut gick alla ner till en lokal och där bjöds det på fika och så var det present öppning :)

Så här såg jag ut:


Jag, pappa och Mia

Mia, pappa och josse

Min söta kusin Emma

Så här såg det ut


Mikael fick vatten på huvudet


Både jag och josefin tände ett ljus för Mikael

Det bjöds på tårta, kakor och jätte goda kanel och mandel bullar

Den här bilden tycker jag blev jätte bra på min farfar hasse med mikael i famnen och hans syster Hjördis.

Mikael och farbror håkan

Min älskade far

Min fotogeniska kusin Tobias och solveig i bakgrunden.

Pappsen igen, alltid lika glad

Emma fick också paket

Vi gav en mjukis dräkt och en bil sparbössa

Tobbe och min fina syster Josefin

Emma vart på bus humör haha!

Sedan läste vi lite :)

Gulleplutten

Jag älskar dem här två!


Puss!

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej Linda det är alltid lika spännande att titta på både din och Jossans blogg.Bra bilder är det också många kramar från oss alla.

2009-01-19 @ 22:26:26
Postat av: Slask

Haaaay Lind :D vilka söta bilder!

Kan inte du skicka alla bilder du tog på nyår till mig?

Puss ses i helgen <3

2009-01-20 @ 21:34:31
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 15:27:51
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Hej :) skit snygg kjol på dig på första bilden, vart har du köpt den och vad kostade den? :)

2009-01-26 @ 12:00:56
Postat av: alexandra

asså VA? jag må vara riktigt efterbliven...är du o josse syskon? :S haha

2009-01-26 @ 19:54:01
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0