Söndagsmiddag

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera under helgen men jag har mina anledningar. Fredagen var jätte kul! Men lördagen blev inte riktigt lika rolig jag sov bort hela dagen. När jag vaknade var kl halv 6 och då gick jag hem till fedde, Josse och danne var redan där. Vi kollade på film och åt ostkaka och chips..

Idag har jag bara varit hemma hos fedde. Vi vaknade kl 13.00. Då gjorde jag en jätte stor frukost med färskpressad juice, Macka och nudlar :) Sen städade jag hela hans rum, bytte till våra nya överkast och skurade fönster och speglar.

Idag är det söndag och då är det familjemiddag :D
Rosa och Ola gjorde rullade ostfyllda lövbiffar med ris och sås! Det var hur underbart gott som helst. Till efterrätt gjorde fedde och danne en äppelpaj. Det vart också underbart god, lyckat älskling<3

Här är lite bilder


Jag och fedde sover med två täcken så vi köpte två överkast. Mysiga va? :)


Söta isaa fisaa!


Söta jessi <3


Josse och danne <3

Nu ska jag vara lite social ;) PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0