Hösten är underbar

Helt underbart väder! det är sånnt här väder det ska vara hela hösten. Man får en mysig känsla av hösten tycker jag och det gör mig glad.

Inatt kunde jag inte sova, jag och fedde var på bio i helgen och såg mirrors den var skiiit läskig! jag har sett så många skräckfilmer och vissa är bara läskiga för stunder men riktiga skräckfilmer ska ju sitta i en stund och det gjorde verkligen den här filmen.. Jag kan inte titta mig i spegeln längre utan att snabbt kolla tillbaka och se om jag fasnar där, haha fan! I natt när jag skulle gå upp och dricka vatten kände jag mig så iaktagen av speglarna så jag sprang tillbaka till mitt rum! som tur var låg min katt tchitchi brevid mig så då var jag inte lika rädd längre... hihi.

Snart kommer josse och danne och då ska vi kolla resor.. Det blir nog inte miami eller mexico det är alldeless för dyrt det blir nog cypern eller mallorca men det är underbart det med :D

Jag idag



Sötisen och jag



Mitt älsklings träd utanför feddes hus, haha



pero ahora voy a comer chili con carne
ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh,vart har du köpt dina snygga stövlar? :)

2008-10-14 @ 18:27:39
Postat av: Linda

ååh tack! jag har köpt dem i farsta cenrum, butiken heter DNA skor. Den ligger på övervåningen :D

2008-10-14 @ 20:52:36
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0