Min torsdag

Hej mina vänner!
Idag har jag inte alls gjort något speciellt bara gått i skolan. Men det har varit en rolig skoldag för att hela klassen var på skratt humör i slutet på dagen, tillslut orkade inte läraren säga åt oss så hon skrattade med oss också haha!

Nu är jag hemma hos fedde men vi ska snart röra oss in till stan för att kolla resor på apollo och resovaruhuset. Vi har ju som sagt kollat runt på internet men eftersom vi aldrig har gjort det här förut känns det bättre att få hjälp.

Efter det ska jag och josse åka in till skanstull för att möta upp min mamma, mormor, mormors syster och mina två mostrar för att äta på resturang. Mums! mamma fyller år i morgon det är därför.
Det känns jätte jobbigt för jag har inga pengar och kan då inte köpa något till mamma nu men i morgon är jag ledig så då tänkte jag städa hela lägenheten. Jag får köpa en present sen när jag får pengar helt enkelt mer kan jag inte göra.

Nu måste jag börja göra mig i ordning för stan och middagen. Jag skriver senare och lägger upp bilder och sånnt!

haha jag märker nu att jag skriver väldigt mycket om min vardag vilket var det jag inte skulle göra men det är så svårt att låta bli!

Jag kan bjuda på några foton från turiket sommaren 07


Söta vi var,visst?:)

 
Den här bilden har jag förstorad på min vägg, den fick jag av fedde <3


haha underbart! jag kommer ihåg att vi snorklade jätte mycket :D

Vi hörs senare! <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0