Hej igen!

Hej igen! jag har funderat ett tag på om jag ska börja blogga igen och jag känner att jag vill det. Men jag känner också att om jag ska hålla igång och tycka det är roligt behöver jag börja om på nytt med ny fräsch design! och istället för långa tråkiga inlägg om min vardag tänkte jag visa mera bilder på mig och tankar. Min blogg kommer också handla mycket om mode, jag kommer lägga ut det jag köper och i januari kommer jag praktisera och jobba extra på Esprit! det  ser jag jätte fram emot. Jag kommer skriva om hur det går och vad jag sålde och sånnt. Det låter väl skoj?

Senast ni såg mig var när jag var i london. Jag tycker själv att jag såg ut som en tjock londonbo som åt munkar hela dagarna, Jag var ju riktigt fet! plus att man ser igenom min tröja! haha hur gick jag runt? mitt hår var gräsligt också..haha.
Jag tänkte visa bilder från sommaren 08 tills nu, så ni vet hur jag ser ut! jag tror det behövs :P

SOMMAR 08









NYA BILDER



















Där fick ni lite bilder :D
Stay in touch! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josse

hihi

2008-10-13 @ 20:44:43
URL: http://Josefinmork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0