Tisdag - kortfattat inlägg om min dag

Hej allihopa!

Idag har jag varit inne i stan och köpt matchande svart  halsduk, vantar och mössa, skiiit fint!
Efter det åkte jag till varagsrummet och satt där ett tag sen var det dags att hämta upp saga i skolan. Jag har saknat den där lille ungen. Hon får en att vara liten igen :) .Sedag gick jag till vardagsrummet och där åt jag middag. Sällskapet var vicky, fedde, josse och danne som jobbade.

Just nu är jag hemma hos vicky. Vi har kollat på ugly betty, desperate, christine och brothers and sisters. hehe en riktig tv kväll. Jag ska sova här inatt och därför kommer jag inte kunna lägga upp några bilder men dem kommer i morgon :)

Sry för ett så kortfattat inlägg men är ganska trött :P

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0