Tisdag

Hej allihopa! hur mår ni?
Idag försov jag mig.. Jag bestämde mig igår för att gå upp i tid kl 07.30 för att hinna dusha och inte behöva stressa men när klockan ringde i morse klickade jag på snooz knappen enda tills kl 08.30. När jag skulle gå upp ur sängen vet jag inte vad jag tänkte på utan jag vände mig bara om? Jag börjar drömma om mig, mirre olga och tilda. Vi är på mallorca vid stranden och pratar med en som jobbar där. Vi ser att det är massor med skräp i vattnet som leksaker, Bad bollar, mat, alltså allt du kan tänka dig. Jätte äckligt var det, typ framtidens medelhav.. nee fy.

Sen vaknade jag upp kl 09.00 prick! (jag började 09.20 och det tar en halvtimme till skolan) Jag tänkte att jag skiter i den lektionen.. Sen efter några minuter "nej det gör jag fan heller" så jag tar mig i väl till skolan tillslut. Kommer dit 40 min försent.. "VI HAR INGA LEKTIONER IDAG" Bajs!

Så nu sitter jag hemma hos mig och äter lunch jag tänkte dusha snart och börja göra mig i ordning. Kl 14.00 slutar fedde och då ska jag följa med han och klippa sig. Sen ska jag antagligen hem till han för jag ska sova där ikväll :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0