Söndags middag hemma hos Jessi

Igår var det söndagsmiddag! Kristian hade lagat jätte gott kött med sås och potatis. Underbart gott. Under tiden vi var där kollade jag på gossipgirl, asså vad fan är det som händer(!!!!!) jag har missat några avnitt på sista tiden och så när jag kollade igår är dan otrogen, allting är kaos! fan :(

Här är lite bilder


Haha smaskens!


 Rosa <3


Jessi! :D


Krille P i köket


Sötisarna, haha


Igentligen skulle jag varit barnvakt nu men jag uppfattade tiden fel så allting blev helt fel.. Jag har jätte dåligt samvete men vad ska jag göra? jag glömde ju inte bort utan antingen hörde jag fel eller så sa hon fel tid. "Snälla förlåt mig, det var bara ett litet misstag! jag är en duktig flicka igentligen!!!!!!" vill jag skrika till henne men det kan man inte.

Nu ska vi in till stan och boka resan! jippie :D sen ska jag köpa en lysande snögubbe på ica maxi, haha! Vi hörs efter det. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0