Söndag

Efter frukosten vart det jätte brottom för att jag och josse skulle möta vicky, hon ville också följa med. Vi åkte in till stan i förväg för att vicka glömde sitt sl kort hemma så hon var tvungen att gå tillbaka. När vi kom in till stan var det hur mycket folk som helst! Asså kön till bankomaterna.. det var inte roligt och så blåste det så mycket! Men men vi gick in på gina tricot och där hitta josse ett par benvärmare och en skitsnygg rutig skjorta ( som jag har på mig nu, hihi) hon skulle vara en cowboy igår på fillans maskerad party så hon behövde en men samtidigt är det ju inne och fett snyggt! bra köp josse!

Sen träffade vi vicky. Vi gick till hm och där hittade båda lite saker som dem skulle ha, Jag vet inte varför men jag hittade ingenting även fast jag fick köpa något för 200 kr av josse. Efter gick vi till butricks för att josse skulle hyra en cowboy hatt för kvällen men man kunde inte bara hyra hatten utan man va tvungen att hyra hela dräkten.. det var lite synd.

Jag kollade samtidigt på mina städeska tillbehör men jag bestämde mig för att jag ska vara en mördar cowboy istället haha! Nu har jag ju skjortan och sen tänkte jag fråga feddes syster jessi om hon har något med fransar och så. Sen tänkte jag höra med miriam om hon har en låtsas kniv och ett lasso för att hon har en lillebror och jag tror att han har det mesta! Det bli nog jätte bra :)

Just nu sitter jag i köket med josses laptop, fedde sover fortfarande men jag tänkte gå och titta om han vill vakna nu och gå på en promenad! :D

senare på dagen ska jag hem till min farbror och hälsa på mina kusiner med pappa och josse (Lovar att ta bilder!!) Vi hörs kanske innan det eller så hörs vi efter! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0