Sleep over!

Sheena, det var länge sen! Som ni vet var jag hos mina kusiner igår. Jag kom dit vid halv 5 och då var middag klar, Vi åt hemlagad pizza. Hur gott som helst!

Klockan 20 min över 6 hade jag bokat en film på heron city men eftersom det stormade ute så struntade vi i den och kollade hemma i stället. Vi såg en svensk komedi från 90 talet. Den handlade om två killar, den ena var reporter och den andra var fotograf, som åkte ner till typ afghanistan på ett sunket jobb som sedan blev jätte stort eftersom dem hamnade mitt i ett inbördeskrig och kunde därför rapportera om jätte viktiga saker. haha helt sjuk men rolig film ;)
Efter den filmen var väl klockan 21.00då gick jag och tobbe ner till hans rum och kollade på en skräckis. 28 veckor senare heter den. Ruggig film..fy. hehe. Någongång efter tolv gick vi och la oss.





Emma fick för sig att blunda på varje foto man tog, men då sa jag, neeej kolla stort med ögonen istället. haha, vart fick hon det där ifrån?





Haha samma sak här!



Tobias är verkligen fotogenic! modell nästa :D



Lille mikael gör inte så mycket men han lever upp till syskonens söthet endå! <3

På morgonen tog vi det lungt ett tag sedan drog vi iväg till heron. Vi såg filmen Wall-e. Grym film, haha! sötaste roboten jag sett i hela mitt liv.



Idag när jag skulle gå sa jag att både jag och Emma har bollar på våra mössor. Då upprepade hon såklart och sa " ja, båda har bollaar... på mössaa" på sitt egna söta sätt! haha <3

Efter det var jag tvungen att åka för att jag skulle hämta upp saga kl 5. Jag har kommit på en jätte bra idé, att jag och Saga går på bio tillsammans :D jag tycker om henne så jag vill visa det på något sett för det känns alltid som att jag bara hämtar henne sen är vi aldrig med varandra så det skulle vara kul :)

Idag hade jag, josse, danne och fedde bestämt att vi skulle ta ut mamma på middag så vi bokade bord på en italiensk resturang i hornstull som heter Rimini. Där var jag ungefär kl halv 7. Vi hade det jätte mysigt, det var länge sen vi 5 spenderade tid tillsammans.





Mamma vill inte läggas upp på internet och jag kände mig inte så fin så det blir inga bilder på oss även fast jag har, hehe ;)

Nu sitter jag hemma hos fedde och vi ska snart börja se på LOST! haha, lääängtar. Har jack blivit vän med "the others" eller spelar han bara? snart får jag svaret :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

hehe ah jag skullle gärna byta från skitskolan jag går på:P

Gud va söt Emma är :)

E den lilla ny kusinen?:)

2008-11-01 @ 14:37:03
URL: http://rosapistol.blogg.se/
Postat av: ole dole

ladda upp bilderna från gabbi:)

2008-11-02 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0