Shopping

Efter att vi bokat resan gick jag och josse till H&M för att köpa underkläder. Jag tänkte lite smart, istället för att köpa en lysande snögubbe så kan jag köpa något som jag behöver. Så jag köpte en body lotion som jag kan ha hemma hos fedde och en ansikts mask för att unna mig lite :P Sen har jag länge haft problem med något som jag kan sova i, varje kväll sover jag i olika linnen, så jag tänkte att jag kunde köpa något som jag sover i hela tiden här hemma hos fedde.





Ldb bodylotion - 44.50 kr
Face mask by H&M - 19.50 kr
Sov linne+shorts (dem satt ihop) - 129 kr

Efter stan åkte jag till sandsborg och mötte my. Vi gick in på ica i enskede dalen och så hämtade jag ut min efterlängtade jordgubbs tårta. Efter det följde hon mig till fedde så satt vi en stund och pratade utanför han. Sedan blev det alldeless för kallt så vi sa hejdå och nu sitter jag här och har skrivit tre inlägg på raken,hoppas ni blev glada ;D

jag inne på ica

Röd och frusen linda med mys mysiga tröja som jag fick låna, hon kom ju min sin fjällräven så hon frös ju såklart inte, lyckos ;)

Nu ska jag kolla igenom alla kläder som jag fick av jessi igår! kanske lägger ut bilder på det som var extra fint.
(tröjan som jag hade på mig idag kommer därifrån.)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0