Ny skinnjacka!

Hejsan! Idag slutade jag skolan 10.20 eftersom vi bara har en lektion på fredagar. Efter skolan åkte jag hem till mig för att byta om. Sen ringde jag hem till fedde för att kolla om rosa var hemma. Hon svarade och då frågade jag henne om jag fick låna 400 kr till en skinnjacka och det fick jag! :D så jag gick förbi och hämtade pengarna vi pratade en stund, sen åkte jag till stan och köpte den här underbara jackan!



 Dem kostar bara 400 kr på Ohio på sergelgatan. :)
Nu ska jag vara hundvakt till min mosters hund, jag kommer ta bilder så ni får se vad söt miranda är(hunden)
Jag hör av mig senare <3


Dem här bilderna är från onsdagen på frans tjärt gymnasium.
   
Arlette, jag och arlette <3, jag och doggelitooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0