Mina underbara kusiner <3

Jag måste bara säga att jag har dem underbaraste kusinerna! Emma vill vara med mig och josse hela tiden, ni kan se på bilderna att hon klänger på mig hela tiden och hon skrattar och flinasr till allting så söööt! Sen har vi lille mikael som har den sötaste stora näsan jag någonsin sett, helt enkelt dem är underbarast! Tyvärr var inte tobas där för han var hon sin mamma men han kommer dit i morgon och ska vara där hela veckan så jag tänkte åka dit någon dag och så kanske vi kan hitta på något på heron city eller bara komma över på dagen och sova där.

Jag älskar alla tre oehört mycket!



Söta lille mikael och josefin




Älskade Emma och jag








Jag och underbart söta mikael :D




Pappa och mikael <3


Farbror, Mikael och Emmis


Pappas kompis Mia och Veronika med mikael i famnen


Min älsklings hund Zita!


Nu ska jag äta söndags middag hemma hos jessi! <3



Kommentarer
Postat av: Slaaask

Linda din mupp,du måste följa med mig till buttericks i veckan!Jag har ingen aning om vad jag ska vara..pleaaase help!Ring mig när du ser det här

2008-10-27 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0