Mina egna "model bilder" haha

Godkväll, desperate house wives? såklart! Jag och fedde har laddat upp med sockerärtor, haha, jag älskar det och det gör han också. Det är ju nyttigare också, perfect!

Jag, fedde, josse och danne skulle ju kolla upp resor tillsommaren men på något konstigt vis var alla jätte irriterade, danne gjorde illa foten, jag blev sur för att dem bara satt och spela, josse var hungrig och fedde jaaa.. han blev irriterad för att alla andra va det. Så josse och danne åkte hem hastigt och sa att vi skulle kolla på resor en annan dag. Det kanske var lika bra :)

Jag tänkte i alla fall ha lite kul för mig själv.. Jag fick låna lite kläder av rosa, feddes mamma, och ta mina egna modellbilder. Dem tänkte jag ha på min nya blogg design, men ni kan få en liten smyg titt :D



 
Tillbaka till desperate house wives!
hörs i morgon, sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Jätte fina bilder Linda :) <3<3<3

2008-10-14 @ 22:20:34
Postat av: Linda

Tack så jätte mycket:D när ska du börja blogga? det skulle vara skit kul! haha <3

2008-10-15 @ 11:04:33
URL: http://lillsen.blogg.se/
Postat av: Denise

haha aldrig de är verkligen inte min grej <3<3

2008-10-19 @ 20:32:31
Postat av: Linda

Synd för det skulle verkligen vara kul ;D Det är alltid roligt med flera bloggar att läsa :)

2008-10-20 @ 17:02:57
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0