Min vän my

Här är min underbara kompis my, vi har varit kompisar sen 6 an. Det var my, jag och miriam som upptäckte ute livet tillsammans.  Ni vet när man gör den stora ändningen från att säga "Hejdå, vi syns i skolan i morgon" så sa vi istället "Jag ringer dig efter middagen så träffas vi". Det spelade ingen roll vad vi gjorde vi hade så kul. skrattanfall när som helst. Min fjortistid var underbar, haha! Grönan 05 och alla skumma olika killar, tack för den minnesvärda tiden <3



My och jag.. ja ni ser ju datumet :P




Jag och my nu.. ganska stor skillnad.
I LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hahahah naaaw lindaaaa då:)

Jag älskar dig <3

2008-10-22 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0