Middag på Capri

Vi var på en jätte mysig italiensk resturang i skanstull. Jag åt en pasta rätt med parmaskinka och gräddsås, den var jätte god men jag ångrade mig lite för att josefins och mammas suvlaki såg sååå god ut! men men det vart jätte lyckat. Mamma fick fina presenter. Hon fick en jätte fin ljus lykta från en glas blåsare och en rolig grej var att majsan (min moster) gav mamma ett läppglans, mamma använder aldrig läppglans men nu ska hon! hon fick också ett presentkort på åhlens så jag tänkte följa med mamma och shoppa lite :D

Här är några bilder under middagen


Gunilla och mamma <3


Jag och mormor <3


Middagen :)

Nu ska jag kolla på tv och sen sova i morgon är jag ledig så då blir det stor städning som en present till mamma

Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha ja det är det :) Lycka till med städningen imorgon!

2008-10-17 @ 00:00:24
URL: http://jlundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0