kvällsinlägg

Jag, fedde, josse och danne har tänkt att åka utomlands i sommar, det skulle vara grymt kul! jag skulle vilja åka till typ miami eller mexico men det är så jävla dyrt! vi har kollat runt lite på varsitt håll nu men vi tänkte att vi träffas i morgon och kollar alla tillsammans hemma hos fedde. vi kanske till och med kan boka :O? haha :D

Nu sitter jag i josses rum och bloggar lite. Jag ska snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp i morgon. Det är synd att blondinbella har tagit en paus, jag hade precis börjat följa hennes blogg. Hon skriver på ett bra sätt, det är lätt att följa med och hon skriver om intressanta saker. Men jag förstår henne, att hon tar en paus fån bloggandet, hon har ju fullt upp med andra saker heeela tiden ;P men endå, det är ju pågrund av bloggen som hon kan göra alla dem där sakerna..

naajee fan vad underbart att åka til miami!!! Både strand och party! :D




Nu är känner jag mig riktigt trött.. måste sova, vi hörs i morgon sov gott!<3

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja så jävla härligt :D

2008-10-14 @ 08:12:29
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0