Klänningen

Hej allihopa! det verkar som att min dröm inte går i uppfyllelse idag.. Men nu har jag en annan dröm istället - Hitta ett snyggt, bra och billigt hotel. FÖR ATT IDAG SKA VI ANTAGLIGEN BOKA RESAN! :D

Jag måste bara berätta att jag har hittat finaste klänningen! Den kostar 500 kr och det har jag inte råd med just nu.. Men jag säger till er att jag ska ha den på något sätt. Vill någon ge mig den som en tidig julklapp? (A) haha


Den skulle vara perfekt att ha som klänning till när jag ska vara städerska!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för tipsen på pressenter :)

Gud vilken snygg klänning, du borde verkligen köpa den! puss ses imorgon

2008-10-23 @ 21:14:40
URL: http://jlundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0