Hejsan!

Idag har det varit en skön skoldag. Jag började 10 min över 12 så jag fick en sovmorgon idag med, Jag har varit ledig från fredag till söndag så min helg började i torsdags kan man säga. Alltid skönt med en extra lång helg!

Nu sitter jag hemma hos fedde alldeless själv och läser bloggar, fedde är med sin mamma inne i stan så dem tyckte att jag kunde komma hit och laga maten. Jag tror att jag ska laga någon slags korvgryta med falukorv och grönsaker, det är lite nyttigare än att bara äta falukorv.

Innan jag kom  hit var jag hemma hos mig, då tog jag med mig båda mina gamla digitalkameror. Jag har massor med bilder på dem så jag tänkte lägga upp dem lite senare, det kommer ta en stund att göra det inlägget så därför uppdaterade jag lite snabbt innan.

Men nu måste jag börja med maten, fedde ringde mig nyss och sa att han är på väg hem så måste skynda mig! Kika in lite senare så får ni se massor av bilder, PUSS!


Hejdå från en rosa Linda!

Kommentarer
Postat av: Josse

Fin bild :)

2008-10-20 @ 20:08:32
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0