God morgon!

Igår satt jag och fedde uppe till halv 4 på morgonen och kollade på lost, det är så spännande!  Jag vill kolla hela tiden det blir som en drog, haha. Jag och fedde har precis ätit frukost så snart ska jag börja dra mig hem. Jag måste göra mig i ordning för att senare ska jag hem till mina kusiner igen! Den här gången är tobbe hemma så jag ska försöka umgås med han så mycket jag kan :D det var länge sen. Hoppas jag kan få lite pengar av mamma för då kan jag och tobbe gå på bio i heron city. Dem bor i huddinge så det är kanske 20 min promenad till heron city därifrån.

Jag kommer ha med mig digitalkameran och sladden så jag kan ladda upp bilder där. Nu ska jag fixa det sista här hemma hos fedde sen går jag hem.

SEE YAA! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Lils.. hai hai :)

2008-10-31 @ 12:10:33
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0