Glasögonormen

Filmen var jätte bra men kanske lite för overklig på något sätt, asså jag gillar fantasy filmer och om djävulen men den här filmen handlade mycket om verkligheten med vapen och så men så helt plötsligt blir det overkligt.. Jag kan rekomendera att gå och se den men det är ingen film jag skulle se igen. Danne och fedde tyckte den var skit bra för att det var häftigt gjort med vapen och skjutning. Mer en kill film kanske ;)

Mina brillor åkte på idag, annars ser jag inte något på biografen (Vi satt längst bak.)




(Äntligen har jag en snygg jacka!!!!!)

Nu ska jag koka mig en kopp te, sen är det nog sängdags. Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Vad bra att du tycker det :) Jag vet, jag älskar skvaller! Ha ett bra höstlov!

P.S jackan var jätte fin :)

2008-10-25 @ 00:04:13
URL: http://jkarsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0