Gamla bilder

haha jag och vicky har legat och kollat på alla hennes bilder. Jag hittade några på mig för jätte länge sen!



Jag för några år sen typ vintern 06



Jag och josse 04, sparken var planerad haha.



Samma dag som bilden innan, haha fan vilka minnen



checka in tv bilden så förstår ni hur länge sen det här var, haha


Jag och mick på nypan i början av den här sommaren



Jag och signe på balen i 9an <3



haha jag och vicky, FJORTISAR! falsk goose jacka, SSS tröja och Burberry halsduk!

Men nu ska vi sova. <3

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahahha fy fan va vi alla såg ut.. men saknar ändå dom tiderna

2008-10-29 @ 15:34:22
Postat av: Linda

hahaha i know! ja så klart man gör ;P

2008-10-29 @ 18:54:42
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0