En dag på stan med min älskling

Hello brothers and sisters!
Nu har jag precis kommit hem till fedde. När vi precis kommit in genom dörren går fedde in på hans rum, han skriker "Linda kom hit fort!" När jag kommer in ligger hans tvn och hyllan med playstation 3, Dvd på golvet!!! vi kollar direkt om något har gått sönder. Tvn har fått en spricka på sidan, men den funkar, och ena hans kontroll till playstationet gick sönder.. Så han är lite sur nu. Det blev också en spricka i golvet. surt..

Men men, Fedde har klippt sig idag, det blev jätte bra, innan så har dem använt en rak apparat men den här gånger sa han att han inte ville det utan då använde dem en slags kniv. Det blev i alla fall mycket bättre än förut.

Sen gick vi och tog ut mitt id kort (äntligen!). Det är så jobbigt när man ska handla något på kortet och så begär dem id kort och så har man inget då måste man lägga undan och ta ut pengar istället. jobbigt..

Sen efter det åkte vi hem till mig för att fedde skulle hämta sin träningsväska som han glömt där. Då fick vi pengar av mamma så vi kunde beställa varsin pizza :).


Nyklippt bebis!


En bild på mig :)


Älskling försökte sig på roboten, haha


Lilla jag


Jag trodde han fotade mig men han tyckte tanten var mer intressan, haha

Nu ska jag gosa med bebisen :D
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Josse

Naee fan vad jobbigt för fedde :/ Inge mer fifa för dom på ett tag :P

2008-10-21 @ 21:05:03
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Linda

I know, najs for me! haha nee taskigt sagt..

2008-10-21 @ 23:34:44
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0