Dålig uppdatering? i know..

...Jag har verkligen inte haft tid, förlåt. Min dag har varit full med saker att göra. Först och främt hade vi ingen skoldag idag utan hela Handels programet var på fran chartjsbfnk gymnasium i skanstull för en heldags föreläsning om handel. Doggelito kom dit också och så svarade han på frågor från publiken, jag har film på det också.

Efter skolan åkte jag in till stan med miriam och max. Mirre skulle lämna tillbaka en tröja på H&M och köpa en skinnjacka. Jag han inte vara med dem så länge för att lite tidigare på dagen hade jag bestämt med gabbi att jag skulle följa med henne och mikaela till buttricks för att kolla halloween dräkter och dekorationer till gabbis halloween party!

Jag tror jag vet vad jag ska vara.. EN STÄDERSKA! haha. Jag kollade på tillbehör typ som förkläde och sånnt och jag tror jag har hittat mitt ;)



Sen var det dags att åka ifrån stan, då var klockan 5(!!) och jag skulle vara barnvakt kl 6 och innan skulle jag hem och äta och byta om. Jag tänkte att jag aldrig kommer hinna.. Men jag kom till hammarbyhöjdens tunnelbana 20 min över 5 och då gick jag hem snabbt som sjutton och smällde i mig maten och bytte om snabbt sen var det att ge sig av igen. Jag gick hemmifrån mig 5 min i 6 och jag kom i tid! Det kan jag ej förstå.. :D

Flickan som jag var barnvakt till var underbar! Hon var lugn och jätte rolig, Det kändes som om vi fick en bra kontakt!
Jag kom därifrån kl kvart i nio typ. För en liten stund sen fick jag ett medelande av mamman och där stod det "Hej, du glömde dina örhängen här / malou" då skrev jag "Aha, oj då. Men det gör ingent vi hörs väl snart igen eller :D?" då skrev hon "Absoooluuut:)" snacka o att man blir glad!

Men nu tänkte jag spana in lite bloggar och sen är tvn och sängen som gäller! Godnatt <3
(bilder kommer i morgon, jag hittade inte sladden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0