Blogg design

Nu sitter jag i skolan. På morgonen var jag hos tandläkaren, dem gav mig något skydd för en tand så nu kan jag inte äta på två timmar.. Jag hann inte äta någon frukost så jag tänkte köpa frukost efter tandläkaren men där rök den idén.

Vad tycker ni om mina bilder? Jag har några fler och välja bland men jag funderar och ta några till hehe.. Jag tycker att bilderna med den gråa jackan blev snyggast så jag tror nog att jag väljer två av dem bilderna och en av en annan outfit.

Designen kommer från nicaah.blogg.se. Jag har kollat igenom alla hennes designer som hon har gjort och jag gillar den här bäst. Dem kostar 75 kr och dem pengarna skickar man in till hennes konto, så allt går över internet. Så snart måste jag skicka ett mail till henne där det står hur jag vill ha den och vilka bilder jag ska ha. Gå in på hennes blogg om ni vill ha en ny design till eran blogg, ni hittar alla designer under kategori; BLOGGDESIGN.

Så här tänkte jag att den skulle sa ut fast med färgerna olivgrönt och ljusrosa. Fast istället för att ha tre bilder så tänkte jag byta ut mittenbilden (med blommorna) till ett hjärta och sätta en bild på mig och fedde där. Vad tycker ni om det blir väl snyggt :D? 



Nu tänkte jag börja jobba jag har en hel skriv uppgift kvar att göra.. bajs ;P

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0