Världens bästa film!

Asså guuud! den där filmen!!! hur bra som helst, asså hur otrolig som helst. Jag har verkligen fastnat jag vet inte varför men jag har fastnat för den! Det bästa är ju att det kanske kommer komma en tvåa eftersom det verkade som det på slutet. Hela vägen hem satt jag och tjatade om den där filmen och jag började typ säga vad som kommer att hända i tvåan haha. nej men gud, verkligen, gå och se den! Jag måste komma på ett sett att se den igen, om ni har lust att bjuda mig på bio och vill se den så hör av er, haha.

Jag har hört att den finns på bok också, den måste jag läsa! undra vad den heter...


Finaste scenen i hela filmen! första kyssen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0