Vardagsrummet

Förlåt om jag inte har bloggat någonting men jag har verkligen inte hunnit eller orkat. Jag har pluggat in ett naturkunskaps redovisning i 4 dagar nu om vattenkraft. Idag hade jag redovisningen, det känns jätte bra men man vet ju aldrig. Nu äntligen kan jag slappna av.

Jag, josse, fedde och danne är på vardagsrummet nu. Snart ska jag beställa en snickers tårt bit, mums! men jag är så jäkla trött.. haha så här trött brukar jag inte vara. Det kommer nog inte bli så mycket bloggning i helgen för feddefyller år så jag har ganska fullt upp men jag ska gör mitt bästa.

En söt bild på älskling som håller på att dricka sin latte nu!



Nu vill andra in på datorn, hejsvejs, hörs snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0