Blogg design

Sådär! Äntligen är jag hemma hos fedde. Jag slutade igentligen kl 2 men jag hade utvecklings samtal och så blev det ett missförstånd mellan mig och fedde.

På utvecklings samtalet gick allting jätte bra. Han sa att jag verkar vara en dultig flicka och mina betygs omdömen såg bra ut. Allting var Godkänt förutom VG i naturkunskap och VG i idrott och hälsa. Sen hade jag också ett IG i svenska men det fisste jag nästan redan om eftersom jag har missat mycket och inte gjort en uppgift men det löser sig. Jag är ju en duktig flicka i skolan så jag ska göra den uppgiften så snabbt som möjligt, men man kan inte haka upp sig på en sak man måste se i helheten och jag vet att jag ligger bra till i många ämnen.

Sedan var det dags för mig att åka in till gullmarsplan för att träffa fedde. När jag försökte ringa honom så svarade han inte men jag väntade där i alla fall för att jag trode han var i skolan och han kommer den vägen då. Men jag står där i 45 min och bara väntar och försöker få tag på honom. till sist får jag tag på Rosa och då säger hon att han ligger hemma i badet för att han är sjuk. Jag ba VA! så jag får prata med honom och han skämdes och sen var det bara för mig att åka vidare hem till honom.

Min syster ringde mig nyss och hon sa att min design var klar. Jag tycker att den är jätte fin men jag skulle nog endå vilja göra några skysteringar. Jag vill nog byta den rosa skrivstils texten mot texten som är brevid och i grön istället för rosa. Sen skulle jag nog också vilja ändra bakgrundsfärger till en mer olivgrön färg och lägga till lite mera blommor och glimmer.



Vad tycker ni? kommentera gärna och kom med förslag!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

Fint!

2008-11-18 @ 18:20:33
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Tilda

Super tjusigt! och en mycket vacker höst färg ;)

2008-11-18 @ 19:48:27
Postat av: jessie sis=)

jag tycker att det blev jätte fint, men jag håller med dig om att färgen på texten inte var så snygg och att du kan lägga till mer blommor, kan man inte göra så att det är blommor hela vägen allstå även på sidorna???

2008-11-18 @ 19:50:57
Postat av: jessie sis=)

jag tycker att det blev jätte fint, men jag håller med dig om att färgen på texten inte var så snygg och att du kan lägga till mer blommor, kan man inte göra så att det är blommor hela vägen allstå även på sidorna???

2008-11-18 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0