Då tackar jag för mig idag med detta:

Jag kom hem till fedde för en liten stund sen. Det var jätte trevligt hemma hos jessi, som vanligt. Efter maten såg jag på ensam mamma söker och sanningens ögonblick. Dem valen på killar som tjejerna gjorde blev ju jätte lyckade! Speciellt hon den sista, Anette tror jag att hon heter, dem såg sååå lyckliga ut! dem höll till och med på att titta på hus tillsammans och dem skulle gifta sig. Verkligen lyckat. Men som jag och jessi sa, varför kan inte svenska killar vara lite mer öppna. Som tillexempel stina valde en kille och hon frågar vill du fortsätta den här resan med mig? och han svarar ja...det skulle vara trevligt. haha vad är det för svar?! Hoppa upp och ge henne en stor kram och ba: JA SJÄLVKLART ÄLSKLING! sveriges pojkar..

Sanningens ögonblick, ja vad ska man säga.. Jag förstår verkligen inte hur hon inte hade pratat med sin man om det här innan, när hon visste att frågorna kanske skulle dyka upp? hon hade lixom varit otrogen! snacka om att skämma ut sin man för svenska folket.

Här är maten vi åt, jag vet inte riktigt namnet på rätten men den var jävligt god, tack krisitan!




Föresten jag kom på att jag har två böcker att läsa nu. "Om jag kunde drömma" och "MIA sanningen om gömda". Tydligen är det så att mia inte har berättat allt och tydligen väldigt viktiga saker som vänder berättelsen till något helt annat. Så i morgon blir det ett besök på biblioteket.


Men nu ska jag hitta på något annat skoj, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0