Äntligen fredag

Jag har blivit sjuk, fasiken. Jag har jätte ont i halsen, det är så irriterande att det just var tvunget att komma just nu till feddes födelsedag. Gabbi ringde mig idag och frågade om jag ville komma hem till henne men jag orkar verkligen inte på grund av halsont, det var synd för det skulle varit jätte kul.

Idag var jag i skolan från 9 till 10 efter det åkte jag till gamla stan för att jag har fått en jobb av rosa. Hon har ett egen städ firma så jag kommer städa enrén, hall och hiss på ett kontor i gamla stan varje morgon måndag och fredag. Vi har räknat ut att då kommer jag ha 4500 kr i maj när resebiljetterna ska betalas. Helt perfekt!!! tack rosa för du hjälpte mig! <3

Igår när jag och fedde kollade på rush our 2 så försvann han en stund sen när han kom tillbaka hade han med sig te och pepparkakor, vilken mysis man har till pojkvän.


Det var nog första gången jag åt pepparkakor iår, mums!

En mysis! <3



På söndag är det ju feddes födelsedag så jag har varit på ikea idag och köpt en jätte stor tavla. han har önskat sig en sån så jag passade på. Men jag ska ge er ett tips ha med ken kärra eller åk bil om ni ska köpa en likadan för jag gick runt och släpade på den där som en idiot. fy satan vad jag fick ont i händerna och tavlan är ju stor som ett hus!


Jag lurade han att han inte skulle få någon sak så när han kom in i rummet så hoppade han typ till och gav mig en jätte stor kram. han tyckte om den :D

Dagens outfit:







Jacka - Ohio
Tröja - Bikbok
Mössa - H&M
Väska - Rosas


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vila lite. Sen ska vi på resturang ikväll, Jippie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0