Tips på parfymer!

Idag har det varit en typisk tråkig skoldag. hemskt väder och dåliga kläder är nog det värsta! När jag skulle gå hem till fedde såg jag ut som en påsk kärring, jag lindade min sjal på huvudet för annars skulle jag varit dyblöt i håret.

I morgon har jag ett stort prov i historia, pluggandet går väl sådär eftersom jag inte har allt matrial. Man får göra sitt bästa helt enkelt och hoppas att det går bra.

Nu är jag hemma hos fedde. Vi åt tortellini till middag, det var faktiskt gott!

Det var en tjej som skrev att jag skulle tipsa lite om parfymer så tänkte passa på nu.

Jag använder då parfymen Ralph lauren när jag är i skolan eller när jag åker in till stan. Den är inte så stark utan den doftar till ibland vilket är det jag gillar med den.

Beskrivning - En söt doft av gul och lila fresia, italiensk mandarin, magnolia, vit iris och mysk.

När jag ska ut någon kväll och vill att parfymen ska sitta i länge använder jag min systers parfym Versace bright crystal. Det är en starkare doft på den men samtidigt mycket mer lyxig.



Beskrivning - En sensuell och lyxig doft av magnolia, lotusblomma, granatäpple och ambra.

Ibland när jag vill ha lite omväxling använder jag jennifer lopez live. Men man får vara försiktig eftersom att den är så stark, om man tar mer en bara ett sprut kan man bli trött på lukten och nästan att man mår illa av den. Det är nog en parfym man använder mer sällan.



Beskrivning - En modern feminin doft av italiensk apelsin, citron, ananas, pion, sandelträ och vanilj.

Där fick ni lite tips på parfymer! Nu tänkte jag förbereda mig för desperate house wifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0