Trevlig onsdag

Hej allihopa! tack till dem som har kommenterat till inlägget där jag skrev om min design. Det känns som om jag bara har fått positiv kritik om den så det är ju kul, jag tackar nina (nicaah.blogg.se)!

Idag så hämtade jag upp en flicka på fritids som heter Alma. Jag var lite orolig att jag inte skulle hitta till hennes klassrum men tilda hjälpte mig eftersom hon har gått i den skolan när hon var liten. Jag var barnvakt till henne i ungefär en timme och för det fick jag 100 kr. Det är jätte bra för mig att sånna här jobb dyker upp eftersom jag har dåligt ekonomiskt just nu... Alma och hennes mamma är i alla fall jätte trevliga, det var nästan så att man ville stanna på middag :)

Efter det ringte jag min kompis signe (Siiign!). Jag var välkommen hem till henne så jag gick hem tid och så umgicks vi, det var jätte kul eftersom det var jätte länge sen vi var med varandra själva. I miss you sign! Det måste vi göra fler gånger, vi bor ju nästan grannar? hehe.

Just nu är jag hemma och ska snart börja med middagen. Jag orkar inte fixa något stort så det får bli makaroner med något gott tillbehör. Sen är det dags för plugg, jag tror nog att jag uppdaterar efter det. Kramis!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha tack så mycket. Ur snygg blogg design du har :) ha en bra kväll! kram

2008-11-19 @ 20:10:17
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Siiiign

lynd det var as mysigt!! glöm inte bort vår framtida pulkåkning:D:D puss

2008-11-19 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0