Söndagskvällen

Så dum som jag är glömde jag kameran hemma hos fedde igår. Det blev så stressigt när vi skulle gå så jag hann helt enkelt inte tänka på vad jag skulle ha med mig. På vägen hem till jessi stannade vi för att handla till middagen. Det skulle handlas kött, potatis, grönsaker till planksteken och tårt ingridienser till tårtan. När vi kom hem började jessi och rosa med maten och jag med tårtan. Vad tror ni händer? Jo jag och fedde glömde köpa det viktigaste! grädde.. haha. Så vi fick åka tillbaka till butiken..

Efter en stund var maten klar och det var hur gott som helst! asså jag och fedde har verkligen ätit god mat i helgen, :D. Efter tårtan var det dags för present öppning. Innan hade jessi frågat om fedde ville ha en jacka på esprit och det ville han gärna ha som present men när det var dags för att öppna presenterna sa hon att jackan var slut, när han öppnade paketet låg det en lysande snögubbe, hahaha hans min! Man ger inte fedde sådana grejer så han blev ju lite generad och sa tack och så. Men sen kom jessi ut med ett till paket och där låg jackan, då vart han gladare. hahaha!

Han fick också 4 gånger massage och två tröjor, skiit fina. Pengar fick han också. Allting kommer jag lägga ut på bloggen i morgon.

Jag fyllde ju år i sommras så jessi gav mig en födelsedags present nu, lite försenad men det gör ingenting. Jag fick en jätte fin necessär. Den var i en stark lila färg, det såg nästan ut som en kuvert väska! Tack så jätte mycket :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0