Söndag

Idag jobbade jag och fedde åt vardagsrummet på reflexen. Vi sålde för typ 450 kr, Robban sa att det var jätte bra! Innan vi började frågade han mig om jag hade jobbat på kafé förut och det har jag ju på mitt landställe så han sa att jag skulle prata med sargon, den andra kafé ägaren, om jobb där för han tyckte jag hade potential. Jag vet inte riktigt om jag vill än för att jag vill prioritera skolan före och sen har jag ju saga att hämta. Jag ska i alla fall prata med sargon och höra vilka tiden jag jobbar i sådant fall.

Som belöning för att vi hjälpte till idag fick jag och fedde en lunch där. Jag år en bakad potatis med skagen och fedde en Wok biff fajitas. Efter det åkte jag och fedde in till stan för att han skulle köpa nya inomhus fotbolls skor. Dem var jätte fina!



Sen åkte vi hem till fedde och här har jag pluggat hela eftermiddagen och ännu är jag inte klar, fast jag har ju hela kvällen på mig i och för sig.

Snart är det söndags middag och då kommer jessi och kristian hit. Rosa lagar någon jätte god kyckling gryta,Mums!



Om vi inte hörs idag igen hörs vi i morgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0