No big deal

Hejsan alla glada!

Min eftermiddag har inte alls varit något speciellt. Klockan fem hämtade jag Saga på fritids och gick hem till henne. Vi åt riskakor och kollade på filmen Eldorado i väntan på att hennes mamma skulle komma hem. Det filmen är riktigt bra, skit rolig! För er som inte har sett den handlar det om två killar från spanien som hittar guldstaden(Eldorado), alla där tror att dem är gudar så dem spelar med, haha.

Efter det var det först bestämt att jag och mikaela skulle gå stav gång men hon skickade ett sms till mig och sa att hon inte orkade så efter filmen gick jag bara hem. Nu hade jag tänkte att plugga och käka popcorn! jag har ganska många inlämningsuppgifter som inte är klara. alltid är det något, som min mamma brukar säga ;)



Den finaste katten i hela världen! jag vette fan vad det var med henne idag, hon gick runt och jamade i fera timmar, så brukar hon aldirg göra! som tur är har hon slutat nu annars skulle jag inte kunnat sova inatt haha.



Puss <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0