Luciatåg

Jag och olga har precis anmält oss till årets luciatåg. Vi kommer att uppträda på kvällen den 11 december för föräldrar och andra släktingar. Vi kommer också att uppträda i farsta gymnasium, där jag går, på morgonen den 12 december. Sen på lördagen den 13 december kommer vi att gå med i farstas luciatåg i centrum. Det ser jag fram emot jätte mcyket!

Idag gick vi igenom alla låtar och sjöng, vissa låtar var svårare än andra men jag ska öva mycket hemma också. Fan vad kul att man får chansen att ställa upp på något sånnt här. grymt kul att sjunga igen!



Nu har jag engelska, jag slutar kvart i 5 idag..it´s sucks. <3

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh va roligt :)

Jag har inte så mkt planerat än, men ska vara mycket med kompisar, sen ska jag med familjen upp till dalarna, som varje år :P Kanske någon annanstans också ;)

2008-11-12 @ 19:15:07
URL: http://bloond0.blogg.se/
Postat av: Olga

hahah vi kommer att knulla upp alla pepparkaksgöbbs

2008-11-12 @ 21:15:42
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna från skolan lind när jag siter ner pusssellisnuss

2008-11-12 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0