Lite gamla bilder

Snart är det desperate så jag ska snart börja förbereda med lite safransnäckor men först ska jag plugga lite naturkunskap. Nyss var jag ute på en liten promenad, jag kände att det behövdes.

Bara för att jag var så slarvig och tog fel sladd så tänkte jag vara snäll och lägga ut lite gamla bilder istället, det var väl snällt av mig?


Josse, fedde och danne på feddes födelsedag förra året.

Jag som ger fedde en puss på hans födelsedag

En mysig pussis

 jag och sign en underbar dag, remember?

haha, fråga mig inte vad dem gör.

Jag och josse på grönan. Fedde och danne vann en apa till oss!

Vi hörs i morgon! fasiken jag börjar 08.00 i morgon.. <3

Kommentarer
Postat av: Gabb

amen fyfan lynd va ere här :O usch hahaha

2008-11-25 @ 23:32:09
Postat av: Matilda

hihi jaaaa :D Ska inte du ut till Arholma nån helg då? Jag och Martin ska ut i helgen:P Pöss<33

2008-11-26 @ 15:15:41
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0