Jag är nöjd över mig själv

Provet gick alldeles utmärkt! Fast jag hade en pytte litet fel så jag kommer missa en liten poäng. Man ska ha 40 poäng och jag tror att jag har 39, eller tror, jag är väldigt säker :)

Jag är nöjd över mig själv för att den här veckan som varit har jag verkligen lagt ner mycket tid till att plugga, Jag märker stor skillnad på om man förbereder sig eller inte. Jag kommer ihåg att förut när jag hade prov, istället för att skriva satt jag och kollade på alla andra som skrev och var så avunsjuk på att dem var så duktiga och jag tänkte att jag aldrig skulle kunna bli så duktig men nu förstår jag verkligen att det enda dem gjorde var att lägga ner tid på pluggandet, jag pluggade inte ens förut!!

Efter provet fick man gå hem så nu är jag hemma och har ingenting att göra.. jag kan inte få tag på någon eftersom jag inte har pengar på mobilen..det suger. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. Jag kommer i alla fall lägga ut dagens outfit senare. Nae nu ska jag leta upp mammas mobil och ringa någon, vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0