Jackan

Jag måste bara visa er en jätte fin och praktisk jacka som rosa har köpt. Jag tycker att den är perfekt för promenader och tänk er till vintern! Ni kanske åker upp till fjällen och åker skidor, då är den här jackan perfekt. Inte alls klumpig och tjock. Eller så kanske ni är här i stockholm och shoppar och går genom stan då är den här jackan både varm och snygg.






Ni kanske tycker att den är för äldre typ kvinnor i 30 årsåldern men det tycker inte jag. Jag skulle gärna vilja bära den jackan.

För er som är intresserade så är jackan köpt på Vila och den kostar 600 kr. Det finns säkert i andra färger men det är inget jag är säker på.

Kommentarer
Postat av: Slask

Hohoh finns det några fler på slaskie?

2008-11-03 @ 19:30:11
Postat av: Josse

linda skicka pengarna nu !

2008-11-04 @ 12:50:36
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Olga

jätte fin jacka linda, inte alls för kärringar, du har kass i den

2008-11-04 @ 15:47:48
Postat av: Josse

Lils lils updatera :)

2008-11-05 @ 12:01:38
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0