Såhär har min måndag sett ut i stort sätt!

Just nu är jag hemma, jag kom hem för en timma sen ungefär. Min dag har varit helt okej men det har varit så dåligt väder! usch och fy, inge mer sånnt..

I morse var jag och jobbade, ni vet åt rosas företag. Allting gick jätte bra jag sopade och moppade, haha. Sedan var det dags för skola. Det var en helt okej lektion men jag var endå ganska hungrig och trött. Efter skolan följde jag med fedde in till mariatorget för hans massarge. Lokalvård heter stället och ligger på hornsgatan 70. Det var första gången så han ville att jag skulle följa med, hihi sötis! självklart följde jag inte med in i rummet men jag satt och väntade utanför i 45 min, haha jag hann inte ens läsa klart tidningen!

Här är deras hemsida: http://www.skonhetsvard.se/cms/index.php
Dem erbjuder makeup, vaxning, massage, spa mm.




Efter det var klockan ungefär kvart över 4 så då tänkte jag att jag kunde hämta saga lite tidigare(en flicka som jag hämtar på fritids). När vi kom hem till henne åt vi riskakor och kollade lite på Eldorado, jätte rolig film faktiskt. Sedan var det dags för mig att dra vidare till vardagsrummet där josse, fedde och danne som jobbade väntade på mig.


Inne i bloggvärlden

Helt plötsligt börjar fedde leta efter hans bankomatkort.. Jag säger lungt men älskling den finns där leta noga nu, men efter en stund börjar man ju undra själv, vart kan den vara? JO JUSTE! när vi köpte bananen använde du ditt bankomatkort tog du det sen? fedde ba; njaae jag kommer inte ihåg. haha det stämde han glömde den i maskingen där man sätter i kortet. Så vi åkte tillbaka till mariatorget och hämta det.

Tyvärr börjar älsklingen känna sig sjuk igen så han ska vara hemma i morgon. Så vi tänkte att det är bäst att vara i från varandra lite så ikväll sover jag hemma :)

På vägen hem köpte jag två krukor saint paulia till mamma, jag vet att hon älskar dem blommorna!



Nu tänkte jag ringa älsklingen och se om han har lust att prata en stund eller om han har fastnat framför spelet! Vi hörs i morgon!

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0