Hello everybody!

Idag har det varit en ganska bra dag, den är godkänd i alla fall. Provet gick jätte bra, jag tror att jag svarade rätt på alla frågor. Jag hoppas verkligen på ett MVG i näthandel. Vi har hälsovecka i skolan nu så vi har haft ett föredrag om hälsan i igår och idag hade vi yoga. Hehe om jag ska vara helt ärlig så var jag faktiskt inte med, det känndes så oseriöst i skolan men till en början försökte i alla fall.

På eftermiddagen skulle klasserna ha en sund för sig så mentorerna skulle hitta på något skoj så vi hade pingistunering i klassrummet, JAG VANN! haha. Jag spelade väldigt mycket pingis när jag var mindre så jag är faktiskt väldigt bra på det, som pris fick jag en chokladkaka som jag ska smaska i mig sen, hihi. Vi körde också singstar det var typ ingen med bara jag och två till så jag vann över dem och sen skulle jag möta läraren för finalen men då vann han (jag skyller på att han hade övat hemma, det var ju hans spel, hehe). Jag fick endå priset och det var en tårtbit.

Just nu sitter jag och väntar på att fedde ska komma hem. Igentligen skulle vi mötas i farsta men han hörde inte av sig så jag stod där och vänta (han mobil är sönder). Till sist fick jag tag på rosa och då sa hon att han var med jessi. Jag blev skit arg för att det var han som ville mötas och så gör han så? aja..jag får ta ett snack med han sen.

Jag tänkte lägga in dagens outfit lite senare så kika in om en stund! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Josse

hai :) visa outfiten !

2008-11-20 @ 17:57:31
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0