Halloween party!

Jag hade en jätte kul halloween och jag hoppas att ni också hade det! Alla var på bra humör hela kvällen i stort sätt men alkoholen spårade ut lite för vissa tycker jag, i slutet hände det mindre roliga saker men men :P
Bilder såklart!


Snygg eller hur?

Cowgirl och svarta mimaren

oskylldige skol flickan

najs

Snygga är vi!


Jag var jätte nöjd med outfiten :D (till veronika: jag hittade ingenting som passade till den rosa cowboy hatten, tack i alla fall :) <3)


Jag och tilda som häxa!

Gabriella del pozo var ett lejon, grymt!

Officer olga oh the devul my :D

Sign var hippie! cooolt

här sitter en ängel en häxa och en indian

Snyggast på partyt

Yeaah!

Sötisar

Så här coolt såg det ut i vardagsrummet. (blixten ljusnar upp)

Dancing :)

Linda med afro! haha

NU är det läggdags. tack för en underbarkväll gab!

Kommentarer
Postat av: hannah

HAHA snyggt afro lynd! :D

2008-11-03 @ 14:07:57
URL: http://heheva.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha i know! :D

2008-11-03 @ 16:43:12
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0