Bio och plugg helg.

Jag blir snart galen av allt plugg och jag fattar verkligen inte varför alla prov måste vara runt samma tid, den här veckan som har varit har jag haft ett prov varje dag och veckan som kommer har jag tre jätte viktiga prov och inlämningar.. it´s sucks.

Min helg har typ varit en bio helg. Igår åt jag middag på vardagsrummet med dannes familj sen träffade jag mikaela en stund, vi gick en promenad med hennes söta hund tootsie! Efter det gick jag på bio med min syster, vi såg "låt den rätte komma in". Jag tycker att den var hur bra som helst! läskig och spännande, För att vara en svensk film tycker jag att dem gjorde den bra men såklart lite B på vissa delar. Efter filmen åkte vi hem till fedde för där väntade våra pojkvänner på oss :)



Idag åt vi frukost vid typ tre tiden och efter det pluggade jag hela eftermiddagen tills det var dags för nästa bio. Jag, fedde, josse och danne åkte till heron city och såg filmen "Deth race" den var hur grym som helst! Absolut inte någon amatör film den var jätte bra gjord och hade många vändningar som man absolut inte kunde trott, verkligen värd att se! Så nu sitter jag här hemma hos fedde och bloggar lite, fedde spelar Fifa men vi ska snart lägga oss.





Imorgon ska jag och fedde jobba åt vardagsrummet på biograften reflexen i kärrtorp. Vi ska sälja bullar,godis och kaffe. För det får vi en gratis lunch :D det blir väl höjdpunkten eftersom resten av dagen måste jag plugga... prov på måndag ni vet, hehe riktigt kul! inte..



Sov så gott sönosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0