Godkväll

Jag och fedde bråkade lite om det som hände tidigare idag men det löste sig ganska snabbt. Sen var det dags för hans träning, ungefär klockan nio åkte jag in till skanstull för att möta honom vid kanalplan. Jag gick faktiskt förbi capri då eftersom blondinbella skulle äta där men hon hade hunnit gått. Sen gick jag och fedde till hemköp vi köpte riskakor och lite annat till kvällen, han kände sig lite dum för vad han gjorde så då fick jag köpa någonting och då blev det riskakor.



Nu när vi har varit hemma har vi kollat på debatten som går på 1an, det handlade om adoption, väldigt intressant. Dem har tydningen gjort så att man inte kan adoptera ifrån Vietnam eftersom det förekommer för mycket barn handel (att mammor säljer sina barn till adoption). Sen kollade vi på two and a half men, haha så jäkla roligt!

I morgon blir det lektion till 10.20 sen jobb till typ 12.00 sen ska jag möta upp josse för att hon ska klippa sig.

Nu ska jag sova men vi hörs i morgon! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0