Dagens outfit + nya jackan

Jag har inte vågat använda den här tröjan någon gång för att jag tycker att den har så speciell färg men idag tog jag mig an det modet!




(Ni får ursäkta min bleka arm, den ser inte ut så in real life)

Tröja - H&M
Bas linne under - gina tricot
Tights - H&M
Skor - systers (förlåt)
Örhängen - Hittade i morse, haha
Armband - fått av Rosa


 

Till det hade jag på mig min nya fina jacka som jag köpte igår och mössa från H&M.




Den kostade 800 kr på bikbok. Jag fick den av mamma för att hon tycker att jag är så duktig i skolan.
Tack mamma <3

Bilder tagna av: TILDA!


Kommentarer
Postat av: ole dole

DUUUUUU! LADDA UPP MER PICTURES I BLOGGEN KUL ATT SNOKA ;p

2008-11-27 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0