Bilder från dagen

Idag har jag bara varit i skolan, jag slutade kl kvart i 5 så direkt efter dit åkte jag till vardagsrummet. Josse, som fått sin lön, ville bjuda mig på middag så jag åt en nachotallrik.

Just nu är jag hemma och kollar på efterlyst. Jag känner mig jätte trött så jag har verkligen ingen ork att blogga mer idag.

Här är några bilder som togs idag i skolan


Jag och mirre i skolan

Arlette :)

haha, säg mig vad gör ni?

Puss puss

Jag och baby på vardagsrummet

daniel med sin nya halsduk!

Nu ska jag titta vidare på efterlyst, godnatt!

Kommentarer
Postat av: claud

snygg kompis där uppe :) SINGEL?

2008-11-27 @ 12:54:31
Postat av: Linda

vem av dem menar du? jag har många snygga kompisar!

2008-11-27 @ 17:00:53
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0