Bästa dagen i veckan, Desperate!

Jippie idag är det desperate! jag har längtat hela veckan efter det. Jag och fedde har precis varit och handlat saffranssnäckor på konsum som vi tänkte ha som kaffebröd till tet ikväll.

Min dag har faktiskt varit både jätte tråkig och jätte rolig. Det tråkiga började på morgonen med två engelska nationella prov, både lyssna och läsförståelse. Jag vet inte vad som hände men det gick jätte dåligt i alla fall. Efter det var det lunch och det blev inte god mat. Jag blandade typ fisk med pasta och konstiga stekta grönsaker.

Nästa luch såg jag väldigt fram emot, det var simning på idrotten, igentligen skulle hela klassen ha simmat men det var bara jag, olga och Ayan. Vi simmade vanligt sim, rygg sim och sen skulle vi rädda en docka från bottnen och simma mot "land". haha det gick väl sådär men det var jävligt roligt.

Såklart stannade jag och olga. Vi satte oss i bubbelpoolen ett tag, bastade, tvättade oss och sminkade oss. Det var kul. Hihi istället för att känna sig trött och ofräsh när man gick i från skolan, kändes det istället som om vi var redå att börja skolan.

Jag har tagit bilder idag men tyvärr så tog jag fel kamera sladd hemmifrån så jag kan inte lägga in bilderna. Men nu tänkte jag faktiskt läsa lite andra bloggar. Förresten så lånade jag "Om jag kunde drömma" idag och jag har kommit en liten bit på vägen. Hittils är den helt okej. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! nopp i skåne har vi ingen snö..jag bor i helsingborg typ...men vill ha snö :) Snart e det desperate..o ja!! Bästa dagen i veckan!!! Ha en goo kväll!!

Kram

2008-11-25 @ 20:03:53
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Olga

lägg upp bilderna på oss i bikina hun hahah fett kul! Vi ses på historian pöss

2008-11-25 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0