Äntligen fredag!

Idag har jag fått bestämma vad jag och fedde ska göra idag, vi har faktiskt varit tillsammans i 1 år och 10 månader idag! Tiden har gått så fort, det var lixom ett helt år sen jag målade en teckning där det stod "grattis på 10 månader älskling" haha sjukt.. Men men jag har i alla fall planerat att laga en god middag köpa lite nachos och guacamole och så har jag fått låna filmerna High shool musical 1 och 2 av jessica i min klass, tack så mycket!

Tidigare på förmidagen har jag varit i skolan och sen jobbat, allting gick jätte bra förutom att jag nästan frös ihjäl!

Nu är jag hemma hos fedde, jag ska bara äta lite lunch sen tänkte jag städa i hans rum och handla lite för kvällen. See yaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0