Ansikts mask

Ansiks masken som jag använde häromdan var gjord på dött hav och innehöll miniraler av olika slag. Det stod att den var nyttig för trött hud. När man hade i den stack det i huden och efter 15 min torkade hela masken och då var det dags att skölja bort den. Jag kände direkt skillnad, man blev len och kände sig mycket fräschare. På nått sett tyckte jag också att man såg renare ut i ansiktekt. Jag ska använda det 2 gånger i veckan nu ett tag frammåt,Jag rekomenderar den verkligen!






Den finns att köpa på H&M och kostar bara 20 kr

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej! :)

Svara gärna på mina frågor i mitt senaste inlägg ;)

2008-11-11 @ 17:38:39
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0