Älsklings födelsedags present är nu räddad

Hej igen! Just nu är jag hemma hos fedde, jag har precis dushat och läst lite bloggar. En tråkig sak är att jag tror att jag har blivit sjuk, it´s sucks.. Jag får hoppas att det inte utvecklas till något stort eftersom det är feddes födelsedag i helgen.

På tal om det har jag tänkt att åka till ikea i morgon och köpa en present till han. Igentligen har jag inte råd med det eftersom att jag har skulder att betala tillbaka men när jag sa till mamma att jag inte kunde köpa något blev hon helt chockad och ba: DU MÅSTE KÖPA NÅGOT! han bjuder dig så mycket så här har du 500 kr. jag ba huh? haha såklart blev jag glad för jag kan köpa något men jag hade självklart tänkt att göra det när jag hade fått tag på pengar. Jag får helt enkelt ge tillbaka det i framtiden, det känns fel att hon betalar. :P

Nu vill jag gosa med min älskling, haha hoppas han inte läser min blogg nu för att han tror fortfarande att han inte ska få något present. 

hoppas du kryar på dig nu linda! haha sajko. Puss ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Du får inte bli sjuk nu ! försök ta det lugnt och drick mycket vatten och vitamin juicer <3

2008-11-06 @ 21:09:19
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0